Alcar

TPMS PRO NÁKLADNÍ VOZIDLA

ALCAR SENSOR HD
Sensor Band

Od července 2022 se TPMS stane povinným pro všechny užitkové a nákladní vozy. S novým bezpečnostním předpisem EU ECE 2144/2019 (ECER141) musí být všechny nově homologovaná užitková vozidla kategorií N1 až N3, O3 a O4 stejně jako M2 a M3 vybavená systémem monitorování tlaku v pneumatikách.

Aby byla všechna servisní místa patřičně připravena pro servis těchto vozidel, společnost ALCAR se na nové předpisy již delší dobu připravovala a na jaře 2022 uvedla na trh nový, 100% univerzální TPMS senzor pro nákladní vozidla. Nový ALCAR HD senzor je univerzální senzor, který je možné naprogramovat pro jakýkoliv model vozidla. Univerzální senzor pro nákladní vozidla, je nejen programovatelný pro všechny motorizace a montáže, ale díky inovativnímu designu se dá flexibilně přizpůsobit všem rozměrům kol od 17,5 do 24,5 palců. Montáž probíhá přímo na kolo pomocí stahovacího pásku vyvinutého pro extrémní zatížení.

Montáž ALCAR SENSOR pro nákladní vozidla

ALCAR TECH600

Jeden senzor. Jedna TPMS diagnostika. Extrémně jednoduché řešení.

Pro naprogramování senzoru pro nákladní vozidla nabízí ALCAR upgrade diagnostiky ALCAR TECH600. Ten umožní naprogramování nebo vytvoření klonu existujícího OE senzoru. Nový ALCAR univerzální senzor pro nákladní vozidla je nyní dostupný u prodejců ALCAR v celé Evropě.

 

Webové stránky ALCARu poskytují motoristům aktuální informace o kompatibilitě snímačů ke všem vozidlům ve 3D konfigurátoru. Všechny informace jsou tak lehce a v přehledné struktuře zobrazené. Obchodní partneři mají zároveň k dispozici informace o servisních sadách, náhradních ventilech a postupech párování senzorů s jednotlivými vozidly. ALCAR 3D Konfigurátor

ALCAR TPMS. V těchto videích Vám ukážeme celý proces montáže našeho nového senzoru ALCAR HD.(Heavy Duty - Nákladní vozy).

Montážní Video: 

 

TECH600 video ALCAR: 

Použití univerzálních senzorů pro nákladní vozidla (HD)

Při používání programovatelných univerzálních senzorů se důrazně doporučuje klonování původních senzorů vždy, když je to možné, aby bylo možné se vyhnout opětovnému procesu párování.

Automatické párování za jízdy – Jeďte vozidlem rychlostí vyšší než 30 km/h, aby se snímače znovu spárovaly s vozidlem. V závislosti od modelu, počtu náprav a pneumatik může párování trvat delší dobu, než se zobrazí tlaky.

OBDII – Načtěte ID senzoru pomocí vhodné TPMS diagnostiky. Zapněte zapalování do polohy ON (motor vypnutý). Připojte vhodnou TPMS diagnostiku do OBD portu vozidla a následně přeneste ID senzoru do řídící jednotky vozidla.

Abyste nahráli a spárovali nové ID senzorů do systému retrofit TPMS, dodržujte pokyny a požadovaný postup výrobce příslušného systému.